Studenta s notebookem

Už rok zasíláme studentům připomínky rezervovaných časů testů

Testovací centrum PEF funguje už téměř deset let – a za tu dobu prošlo mnoha vylepšeními. Jedním z těch, které usnadňují život studentům, je automatizovaný systém připomínek rezervací testů, který jsme spustili před rokem – 23. června 2024. Od té doby studentům pravidelně posíláme e-maily, které jim pomáhají nezapomenout na jejich termíny.

Co studentům posíláme?

Automatické e-maily se dělí do několika kategorií, z nichž nejčastější jsou:

  • Připomínka 24 hodin předem
  • Připomínka 1-2 hodiny předem

Od spuštění připomínkového systému bylo zasláno:

  • Připomínek 24 hodin předem: 62 132 e-mailů
  • Připomínek 1-2 hodiny předem: 59 616 e-mailů

To znamená, že za jediný rok odešlo přes 121 tisíc připomínek, které pomáhají tisícům studentů dorazit na test včas a nezapomenout.

Přehled typů zaslaných připomínek

Níže uvedený graf znázorňuje rozložení připomínkových e-mailů dle jejich typu:


Kalendář? Už ho máte!

Další novinkou, která připomínky ještě více zpřehlednila, je osobní kalendář pro každého studenta. Aktuálně má už 8 979 uživatelů vytvořené vlastní kalendáře, ve kterých si mohou také sledovat všechny rezervované termíny.

Kalendář je dostupný ve formátu iCal a lze jej snadno propojit s Google Kalendářem, Apple iCloudem nebo Outlookem. Studentům jsou jejich adresy zasílány jako součást připomínkových e-mailů.


A co chystáme dál?

Do budoucna samozřejmě plánujeme další rozvoj. Kromě posilování zabezpečení Testovacího centra, na kterém pracujeme průběžně, se můžete těšit například na osobní portál Moje Testovací centrum PEF, ve kterém již dnes můžete podávat elektronické žádosti o výjimky a do budoucna zde budou přibývat další funkce a možnosti (například monitoring prostředí, monitoring dostupnosti Moodle a podobně).

Připomínkový systém se za první rok osvědčil – a my v něm rozhodně hodláme pokračovat.

Přejít nahoru